ACV meet klanttevredenheid
ACV meet klanttevredenheid
Gepubliceerd op: 3-10-2024
ACV is benieuwd naar hoe u als bewoner de inzameling van afval ervaart. Daarom voeren wij in de maand oktober een klanttevredenheidsonderzoek onder inwoners. We werken hierin samen met onderzoeks- en adviesbureau Integron.De waarde van een tevredenheidsonderzoek
Wij hechten waarde aan u als inwoner en vinden het belangrijk om op verschillende manieren met u in contact te zijn. De resultaten van het onderzoek brengen in beeld welke ervaringen en verwachtingen u heeft, waardoor wij de kwaliteit van onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren. In oktober start ACV een klanttevredenheidsonderzoek onder inwoners van verschillende gemeenten. In samenwerking met onderzoeksbureau Integron willen we graag weten hoe u de afvalinzameling en andere diensten zoals het afvalbrengstation en het klantcontactcentrum ervaart.
Waarom is uw mening belangrijk?
We vinden het belangrijk om met u als inwoner in contact te blijven. Door mee te doen aan het onderzoek helpt u ACV om nóg beter inzicht te krijgen in uw ervaringen en verwachtingen, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Onderzoek
In oktober 2024 hebben inwoners van Ede, Renkum, Renswoude, Wageningen, Veenendaal en Scherpenzeel een uitnodiging per post ontvangen om mee te doen aan het online onderzoek. Deze uitnodiging bood u de mogelijkheid om uw ervaringen te delen over de afvalinzameling, het afvalbrengstation en hoe u geïnformeerd wilt worden. De aanmeldtermijn is verstreken, deelname aan het onderzoek is niet meer mogelijk. Binnenkort zullen we de resultaten van het onderzoek delen.
Vragen
Heeft u vragen over het onderzoek, dan kunt u contact opnemen door een e-mail te sturen naar info@acv-groep.nl